A digitális térben egyre kevesebb olyan felület van, amely ennyire közvetlenül befolyásolja egy vállalkozás láthatóságát és hitelességét, mint a Google Cégprofil...
Hírek
A keresőoptimalizálás (SEO) világában az utóbbi évek egyik legdinamikusabban fejlődő területe a lokális SEO. A statisztikák szerint a Google-keresések közel fele lokális szándékú...
A Google Cégprofil (korábban Google My Business) az egyik legfontosabb online eszköz, amellyel egy vállalkozás láthatóvá válhat a helyi keresésekben. Egy jól optimalizált profil...
A mai digitális korban a vállalkozások sikere nagymértékben múlik azon, mennyire láthatóak az online térben. A Google Cégprofil egy ingyenesen használható eszköz, amelynek segítségével...
A lokális marketing eszközrendszere különböző stratégiákból és taktikákból áll, amelyek célja a helyi közönség elérése és bevonzása. Ezek az eszközök segítenek abban, hogy...